Ummuzeynep 4 cü ayımız tamam olacak benim kızım da tam dediyiniz gibi burda 4 cü ayda olan bebek annelerde öğle diyor atakmı acaba ne zaman geçer kendimi geçdim kızıma acıyorum
Gursazme Kizlar bizde 1 ay 22 gunluguz bende veriyim uyku egitimi diyorum desteksiz uyutuyum yok memeye alistirdim memede uyuyo salliyo babasi oylede zor geciyo uykuya bazen yari uykulu birakiyorum daliyo kendi bazende uyumuyo nasil yapcm bilmiyorum erkenmi acaba daha
SinyorinA Zezemeze bence gecici bi durum bizde bi 10gun once ayni durumdaydik cunku anca duzelmeye basladi sanki suan 6ay 23gunluk oglum
SonSerce Derin_20 hmm anladım, kimden alıyosunuz memnun musunuz süreçten, bebeğiniz kaç aylık, o nasıl etkilendi eğitimden. Sözleşmenizde sorun teşkil etmeyecekse bunları cevaplamanız mümkün mü acaba?
Bebegim0304 Zezemeze büyük ihtimal gazı vardır benim bebeğimde gazı olduğunda asla uyutamıyorum çok ağlıyo
Tortilla_ Zezemeze az önce bir bayan da açmış uykuya geçişte ağlıyor diye. Buna benzer kaç tane post da açıldı. Bu ay da bebekler uyku sorunu var. 7 aylığız 6 aylıktan beri Bizde her uykuya geçişte ağlıyorz