Ya deliricem artık vallahi tırlatıcam. Mis gibi uyuyan bebek gitti asla uyumayan, uyutmaya çalıştığımda deli gibi ağlayan bir bebek geldi. Normalde 7 de götürürdüm odasına yarım saat emzirirdim memede uyurdu güzelce gecede 1 veya 2 kere kalkardı o kadar. Şimdi kucağıma alıyorum deli gibi ağlıyor kendini kucaktan atıyor. Meme de emmiyor doğru düzgün. Sallayarak uyutmaya çalışıyorum öyle de uyumuyor artık delirmek üzereyim nolur yardım edin noldu bu çocuğa ne istiyor! Diş mi acaba diyorum ama ağrısı olsa normalde de olmaz mı? Ben uyutmaya başlayınca deli gibi ağlıyor resmen. Babası da illallah etti o da uyutamadı. Nolur yardım edin kafayı yiyicem uyumaması değil sorun bi de kendini yırtıyor ağlamaktan mahvolduk ailecek.