Tosbigim Haticebrar 13 aylık oğlum 6-7 aydan beri koyarım masasına. Ebebekteki ikiye ayrılıp masa sandalye oluyor hatta istersem de yüksek kullanabiliyorum. Biz yer sofrası yaparız daha çok o yüzden güzel oldu. 119lira gibi bir fiyatı var.
Deletedmom413 Haticebrar Bitmistir biz zor bulduk A101dekide ayni tarz zaten Hemde bence cok pajalisinada gerek yok
Mucizem_0809 Haticebrar 17 aylık suan ama ben daha doğmadan aldım mama sandalyesini 😂😂 veriyorum eline altınada örtü seriyorum istediği gibi yiyo içiyo
Ozgeackgz-0 Haticebrar ben oğluma arada bir yere çarşaf serip yediriyorum hatta tv yi açıyorum yemiyor ama bizimle beraber mama sandalyesinde yiyor 😬 bazı bebeklerde mama sandalyesini sevmiyor ama denemek lazım
Esraraz Haticebrar bilmiyorum size faydası olur mu ama benım oğlum sadece mama sandalyesinde yemek yer başka yerde asla yemez ve o yüzden annem ve kayınvalımde de mama sandalyemiz var Oraya da aldık.