mavisimmm20 doktorunuzun bu sekilde onermesine cok sasirdim acikcasi. genelde bebeklere bulamac yapilmamasi gerektigini soyluyorlar. bir de 3 gun kuralindan bahsetmedi mi ? süt vermek bebek icin suan uygun degil. bebek onu sindiremez henuz. cok yanliş. ayrica ekmek ici de tuz barindiriuor. onun yerine evde kendiniz tam bugday unundan ekmek yapabilirsiniz . ihlamurun bir zarari yok ben 6. ayindan beri her sabah 1 cay bardagi iciriyorum ama hic bu sekilde bulamac vermedim. yogurt ve sebzelerle 3 gun kuraliyla basladim. once 3 gun yogurt tattirdim. baktim alerji yok yogurdu yiyebileceklerimiz arasina ekledim. sonra sirasiyla 3 gun havuc haslayip yedirdim catalla ezerek, sonra kabak ve patates. sonra hepsini haslayip catalla ezip zeytinyagi damlatip yedirdim. bir gun yogurtla karistirip yedirdim. meyveleride ayni sekilde tattirmaya devam ettim. seftali elma vs diye. yumurta sarisi haslayip denedim. baktim alerjisi yok her sabah kahvalti vermeye basladim. yavas yavas tadimlar bittikce icine pirinc haslama, irmik , tam bugday unu koyarak hazirladim. 7. aya geldigimizde pankek , omlet kabak mucver gibi seyler yapip kizima ufak parcalar halinde veriyordum. suan 9 auylik herseyi yiyor. onune koyuuorum kendi alip yiyor. size tavsiyem bulamac yapmayin ve blender kullanmayin