Öyle düşünmeyin siz isteyerek yapmadınız çaresiz kaldınız ve doktorların dediğini yapmak zorunda kaldınız tekrar bebek sahibi olabilirsiniz kaybetttiğiniz bebeğiniz inşallah sizi cennnete karşılayacaktır umutsuz olmayın kendinizi suçlayacak birşey yapmadınız bende yaşadım ama unutulmayan birşey yok bu hayatta 😢