Rabbim yardımcınız olsun çok zor bende üç bebeğimi kaybettim gerçekten çok zor sizin elinizde olan biseh değil sonuçta doğup engelli kalıp acı çekmesin zaten yasamayacj diyor doktorlar ama çok gezin hanımlar bir sürü doktora görünün çünkü bazen bazı doktorlar iyi olmuyor benim yengeme de böyle yaptılar bebek 9 aylık doğdu birşeyi yoktu ama öldü sebepsiz yere anlamadık yani