Aryamomm benim kızım şuan 10 aylık doğduğundan beri hep çok kısa emiyor hiç 10 dk emzirdiğimi hatırlamıyorum ben tek seferde. Bebekten bebeğe değişir bence o sizin sütünüze de bağlıdır tabi. Bana da hep çok kısa emiyor demişlerdi. Ben de doktora sordum kilo alımında da bir problem yoktu sütün hızlı geliyorsa çabuk doyuyordur dedi. Eğer sizinde kilonuzda bir problem yoksa bence çok takmayın ☺️