Aryamomm Bebeğim tek göğsü 5 dk emiyor sonra bırakıyor diğer gogse geçmiyor bile istemiyor Çevremdekiler öyle çocuk doymaz ben yarim saat emziriyodum diyor çok üzülüyorum ne yapsam fazla kalmıyor memede
Sinemes Aryamomm Sık sık emmek istiyor mu peki? Benim kız da bazen kısa emiyor uykuya dalıyor, 10 dk sonra kalkıp tekrar emmek istiyor doyana kadar.
Mom095 Aryamomm hiç üzülme canım benim bebeğimde aynı. 4 aylık oldu daha 10 dka emdiğini bilmem. Tek göğüs emiyo. Çok şükür gayet güzel kilo alıyo. Günde bir kez mama veriyorum. O da doğumdan sonra kilo kaybı çok olmuştu doktor mama önerdi o yüzden
Countess Mom095 peki bişey sorucam size kaka yapabiliyor mu bizimde aynı ama kabızlık problemimiz var
bitterdelisi24 Aryamomm doyar nasıl doymaz ya onun mıdesınden ne olur :) cevrendekıler cok blyo ama bos konusuyo.. bebek en fazla 15 dk emer.. sonrası oyalanmadır emmez yani anneyle duygusal bag kurmak ıster hosuna gıder memede kalmak.. benım bebegımde uc dort dakka anca emer.. ama guclu cekıyo yani farkedıyorm
DBaybars Aryamomm Benimde kısa süre emiyor kızım diğer memeye geçmek istemiyor, kilosu fazlasıyla iyi o yüzden demekki doyuyor diye endişe etmiyorum, sütünüz hızlı geliyorsa çabuk doyuyordur
U_H-annesiiii26 Aryamomm kilo alımı iyiyse demekki doyuyordur her bebek bir değil yok yarım saat kalsın falan yarım saat ememezler en fazla emecekleri 10 15 dakika o bile değil yani oğlum 3 ay 24 günlük 5 dakika güzel emiyor sonrası emzik niyetine kullanıyor kilo alımıda maşallah gayet iyi her bebeğin emmesi bir değil her annenin sütüde bir değil kimisinin çok vardır 5 dakika yeterde artar bile kimisinin az vardır o yüzden fazla kalır ki bebeğiniz acıksa zaten durmaz yerinde emin olun siz boşverin elalem şunu diyo olayını bebek sizin bebeğiniz en iyi siz bilebilirsiniz doyup doymadığını 😊
mirayyy20-20 Aryamomm benimki 3. Aydan itibaren 5 dk emmeye başladı biri konuşsun dönüp bakıyor dinliyor hemen dikkati dağılıyor bazen 3 dk emdiği oluyor geceleri bir ya da iki kez 30 dk filan emiyor uykuluyken. 4 aylık oldu bugün hala tek meme 5-6 dk yani ben de nasil doyuyorsun diyorum ama bezleri doluyor yani
Tbaltn mirayyy20-20 benim kızıım da aynen böyle canım benim kızımı anlatmışsın resmen 8 aylık olduk hala böyle doyduğu an bırakıyor 5 dk yı geçmez ve kilo alımı gayet iyi gidiyor.
Bebegimyagmur Aryamomm aynı beni anlattın canım .benimkide doğduğundan beri hep 5 dk emer. 5 dkyi geçtiği hiç olmamıştır. Kilo alimida her ay 500 gram felandi . Bende artık sagip veriyorum + mama ya da başladım 1 aydır .5aylikken 6500du kilosu Şuan 5bucuk aylık . Sizin kaç aylık birde kilo alımı iyiyse doyuyordur.
Smy16 Benim bebeğimde hep 5 dk emiyo 2 aylık doktorum artık 5 dakikada boşaltabilir gögsünü emme refleksi gelişmiştir iyice demişti, dogdu dogalı öyle yarım saat emdigini hiç bilmem bu bebelerin midesi ne kadarki