Ozgeackgz-0 Burcuer ben alerji ve anemi var diye dertleniyorum kaç gündür bunu okuyunca utandım kendimden. Çok zor dönemlerden geçmişsiniz ama bir çok şeyi aşmışsınız bence daha da iyi olucak her şey❤️
Burcuer Ozgeackgz-0 herkesin derdi kendine büyüktür eminimki benden daha da kötüleri vardır ama herkes kendi derdini bilir üzülür sizinkide tez zamanda düzelir inşallah