Merhaba arkadaşlar benim kızımın hikayesinden bahsetmek isterim biraz sizlere benim yaşadıklarımı yaşayan varsa ve bu durum düzelmişse lütfen yazın.
38+5 de sezaryen doğum yaptım. Karnımdayken doktor 2 hafta geriden demişti ve sadece sağ tarafımda gelişiyordu rahimdeki perdeden dolayı. Kızıma doğum yaptım ve 2.100 gr 37.5 cm doğdu hastaneden çıkarkende 1.980 gr. Doğum yaptıktan hemen sonra sol tarafımın uyuştuğunu farkettim ama 2.günü bekledim geçmeyince doktoruma söyledim ve geçince yüz felci teşhisi konuldu. Bebeğim çok minik olduğundan hemen mememi tutamadı hatta biberonu bile tutamadı. Sağolsun hemşirelerde hiç emzirmeme yardımcı olmadığından ilk gün direk mama + 2 cc lik sütümü karıştırıp verdiler 2.günde felcim kesinleşince kortizon başladık ve 1 hafta sütümü veremedim bu arada da biberona alıştı felç tedavim bitince hemen emzirmek istedim ama emmedi sonra ünlü bir emzirme danışmanından online görüşme yaptım 2 3 kez çok uyuşamadık kadınla zaten yinede emmedi He ALLAH var sütümü arttırdı. 5 çeşit pompa kullandım haftalarca Eds yöntemiyle doyurdum psikolojim allak bullakdı doğumdan sonraki felcim bebeğimin minik olması emmesi bitmeyen mastitlerim kan sağmalarım meme ucu apselerinin bitmedi bitmesi. 8 ay böyle sürdü gece gündüz agrı sızı demeden her 3 saatte bir kalktım sağdım. Her ay kontrollere gittik ama hep az kilo aldı boyu hep daha az ilerledi ben ve eşimde minyon olduğumuz için genetik olabileceğini ama yinede kontrol sürecinde olduğumuzu söylediler hep kaç doktor gezdik kaç test yaptırdık kaç tüp kan verdik. Bu süreçde de benden yadigar kızıma klan böbrek taşı olduğunu öğrendik artı olarak karaciğer büyümesi olduğunu söylediler ama 2 yaşa kadar büyümenin normal olabileceğini taşında izlenilceğini söylediler. Şuan 18 aylık ve 6.700gr boyu 71 cm 5 ay çocuk kılışında 9 ay çocuk boyundaymış daha dün yeni 9 tüp kan verdik diyetisyen, gastroentroloji ve endokrinoji bölümünde sürekli kontrol altında sonuçlarımız 1 hafta sonra çıkacak 3 yaşında hormon tedavisi almaya başlayabilirmişiz. Kızım genelde iştahsız yemek sevmeyen bi bebekti hep diş döneminde olduğu içinde ekstra iştahsız . 2 3 gün sadece devam sütü içtiğini bilirim. Fantomaltlat infantriniler havada uçuştu şimdide fortini ve birkaç şey daha verdi endokrin doktorumuz gastro doktoru sonuçlara göre gerçekmiş demem o ki çok zor günler yaşadım çok ağladım ama hep yüzüne bakınca gülümsedim zihinsel gelişimi motor gelişimleri çok iyi sosyal ver çookk sevgi dolu bi çocuk gider gelir babasını beni çevremizde tanıdığımız herkesi öper sarılır ve ansızın birden içinden geldiği için yapar sakin bi bebek diş dönemi hariç. Şuan Hatırlamadığım DHA çok şey yaşadım aslında ama aklımda kalanlar bunlardı sizlerden buna benzer şey yaşayan varmı bana destek olabilecek geçicek ben şahidim diyebilecek birileri varmı umuda ihtiyacım var..