valla bende ilk defa dogurdum ama simdi yasim 30 olmus boyle biseye inanmayacak kadar da aklim oldugunu dusunuyorum sana aklin yok drmiyorum kesinlikle yanlis anlama ama batil seyler bunlar lutfen boyle seylere inanip bebegini tuzlamaya falan kalkma hatta bir yerde olumcul bile olduğunu okumustum eskiler cok biliyormus gibi cikarmislar boyle seyleri kendilerince annelige alismaya çalışıyorsun anliyorum bende zorlaniyorum zaman zaman ama bu bambaska birsey