zyno12 Kaçmayın asla. Kendinizi onun yerine koyun. En güvendiğiniz ve en sevdiğiniz kişi sizi birine bırakıp kaçıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Korkması ve ağlaması normal. Konuşup anlatırsanız , mesela sana gelirken ne getireyim (verdiğiniz sağlıklı bir atıştırmalık olabilir) derseniz (her defasında değil) bence kısa sürede alışır. ☺️