Gulsu deme deme öyle ağırlaşıyor ediyor herşeyden sıkılıyor sürekli ilgi bekliyor tüm bunlar olurken 10 dakika da olsa nefes almak istiyor insan.Hadi hepsini geçtim aman büyücek dersin sabredersin ama tuvalet banyo gibi mecbur ihtiyaçlar var.Kızımı banyo yapıcağımda kayınvalideme bırakıyorum mesela dışarı çıkmazlarsa durmuyor ben gittim diye ve gelen kış bakalım ne yapıcaz..küçükken neyse de hareketlendi mi zor oluyor fazla bağlılık 🙃