Herkese merhaba,
22 aylık veya bu aylarda olan bebeklerinizin uyku düzenini paylaşabilir misiniz? Ben artık biz de bir sorun olduğunu düşünmeye başladım ve endişeleniyorum. Size uyku düzenini anlatacağım, lütfen yardım edin böyle olan var mı, yoksa bu anormal bir durum mu?
Sabah biz işe giderken saat 8 gibi uyanıyor. Oğluma kayınvalidem bakıyor ve ona götürüyoruz. O orda hemen uyutuyor bazen de 12 gibi uyuyup 2-3 saat sonra kalkıyor. Akşamları binlerce kez erken yatırmayı denediğimde (biz de onunla yatıyoruz, aklı kalmasın diye) asla ama asla yatmıyor. Saat 12 ve 1’i buluyor yatması. Artık çok yorgunum. İş hayatım etkileniyor. O da uykusunu alamadığı için sabah zorla uyandırıyorum.
Yorumlarınız benim için değerli. Şimdiden teşekkürler.