Eda0606 kesinlikle. Biz 30 yaslarinda insanlariz. Onlar daha dunyy yeni gelmis daha 4,5 aylik bebekler ve ben ayagini kapatmadigim zaman bile ayaklarina dokununca cok uzuluyorum buz gibi ayaklari. İcim kahrolur corapsiz uyutursam. Oyle sey hic duymadim gormedim. Simdi insanlar neler yapiyor hepsi internette fazla arastirmanin sebebi iste. Hep teknoloji bozdu insanlari.