Mercimepinannesi bence ilk önce sütünü bi sağ 3 saat arayla ve her bir memeni en az 15 dk bakalım kaç cc çıkıyo.ve o çıkanla doyuyormu. Normalde bebeklerin ayına göre içmesi gereken rakamlar Yazıyo ama bebekten bebeğe değişiyo. Benim oğlumda 120-150 içmesi gereken zamanda 90 anca içerdi. Önemli olan doyması. Emdikten sonra keyfi yerindeyse yetiyodur sütün. Bir de daha sık besleniyosa da az içer. Sağdıkça da artar sütün arz talep meselesi. Eğer bunları yapınca baktın doymuyor mamaya başlarsın.örnek veriyorum sütünün en yoğun olduğu zaman diliminde sütünü sağıp verirsin. Azaldığı zamanlarda ki bu genelde akşamları olur yorgunluk vs dolaylısıyla, o zamanda mama verirsin. Hatta daha iyi olur akşam yatırırken vermen iyi uyur. Merk ettiğin şeylerde olursa seve seve elimden geldiği kadar yardımcı olurum bu süreçleri çok iyi bilirim 😊