66 günlük kız bebeğim var uzun bir süredir mama meme gidiyorduk ama kaçınılmaz son meme reddi oldu.. 5-6gündğr biberon vermiyoruz ama sütüm De yetiyor gibi değil. Bu kadar gün sonunda hala reddi de devam ediyor. Ama Sütüm az diyemi yoksa…Kolik bi bebek olduğu için sancıdan dolayı mı enemiyor. Napacağımı bilemez haldeyim. Her yolu denedim araştırdım ama…buradan sizlere de sorup danışmak istedim belki derdime bi çare bulabilirim diye…