Carlistonbiber NiDaAli_o aynen kuzum hem pandemi hemde biraz minnak kurabiyem küçük çıkartmak istemiyorum hasta olur diye zaten havalar da soğudu artık baksana ne güzel yağmur yağıyor 😂 haziranda filan çıkarız Artık 😁
NiDaAli_o Carlistonbiber yaaa evettt çok güzel koktu sokaklar bayılırım yağmura 😍 ama bugün bile akşam 5gbi çıktık biz yağmur çiseledi ama biraz da ıslanalım dedm 🥰 baktım fırtınaya dönüyor hemen eve geldik 😅
Elifnaz_rabia NiDaAli_o evet memleketim ama pek kimsem yok ama ailem var çok şükür canımız çok sıkılıyor kızımında benim de 😚
NiDaAli_o Elifnaz_rabia arabanız varsa ben de beklerim tanışırız bizima rabamız olmadığı için maalesef otobüslerde o kdar uzaklara gidemiyoruz da 😢
aLmisMomSs NiDaAli_o keşke öyle olsak, artık çok üzülüyorum çocuğum Yalnız büyüyor ve bu beni çok üzüyor. Eczanelerin ilerisinde Önder sitesinde oturuyorum hedef koleji tarafında ya siz?
NiDaAli_o aLmisMomSs ben sağlıkocağının ordayım canım görüşelimm o taraftaki cimilli parkına çok geliyorum ve arkadaşlarımdan bazıları da oralarda oturuyor ☺️