NiDaAli_o cennet cennet erzurum🤣biz temmuz ayında geldik bir hafta kaldık ve çok sevdik valla ilk günümüz pek iyi geçmedi adres bulma sorunu yaşadık kime adres sorsak havuzbaşı diyip duruyo enson dayanamdım artık havuzbaşı nerde kardeşim onu söyle bari dedim kime sorsak orayı söylüyo neyseki öğrendik sonunda biyere giderken hep orayı baz aldık ama yemek kültürü açısında sevdik Yozgatta bi Restauranta gidipde memnun ayrılamazsınız yemek kültürü yok burda yani bir adanalı olarak Erzurumun yemek kültürünü begendik bir hafta boyunca hergün dışarıda yedik her gittiğimizde yerden memnun kaldık hatta okadar misafirperverlerki bikaç gittiğimizde yerde yabancı oldugumuzu öğrendiklerinde ücret almak istemediler misafirimizsiniz filan diye de tabi eşim verdi olmaz öyle filan diyerek biz sevdik 6 yıl ordayız bakalım 😊