haticed_ ben erken çıkan testlerden yapmıştım ama adetim iki gün gecikmişti yinede. Bariz görünen silik çizgi çıktı 3dk içerisinde. Şok oldum çünkü korunuyorum spiralle. 1hafta sonra adet oldum şok üstüne şoklar yaşadım anlayacağınız 😁 eczacıya sordum çok nadir de olsa yanılma payı oluyor dedi