Merhaba sevgili anneler, bugün test sonucum pozitif çıktı. Ama biz korunuyorduk daha doğrusu eşim korunuyordu. Bir önceki ay korunma sırasında bir sorun oldu hamilelik riskim oluştu ama düşük gebe kalma şansı olan dönemdeydim takvimime göre o ay adet oldum. O günden sonra hamilelik oluşturacak bir durum olmadı üama test pozitif ve mide bulantılarım var. Yarın doktora gideceğim. Şok ve şaşkınlık bir arada ne hissettiğimi de pek bilmiyorum. Var mı testi pozitif çıkıp da hamile olmayan, beta hcg’yi artıran farklı bir faktör olabilir mi? Deneyimleri olan paylaşırsa çok çok sevinirim❤️