Mehtee sanırım sizin bebeğinizin çok gazı var bu kadar emip boğuşup aglaması buna işaret. Emzirme aralıgını düzenleyin her aglama açlık değildir. Bebeğinizin kilosu kaç 3bucuk kilo ise 3saate bir emzirin. Gecede 4-5saate bir gece gündüzz ayrımını bilmeli. Her emzirmeden önce güzelce gaz masajı yapın canı cıkarcasına desem yeridir youtube videolara bakın. Birde iki burnunu serum fizyolojikle en az 2ml her burun için yıkayın onunda videolarını izleyip yapın. Tek gögüs emzirin her emzirmedeki yaglı doyurucu sütü emsin. 15-20dk sonrada uykusu gelir. Boş bakışı gördünüz ağlamadan kundak yapın(doğru kundak içinde görsellerden filan yararlanın kollar sıkı ayaklar gevşek) karanlık yada karartma perdesi olan sessiz bir odaya gecin kucakta bir ninni dinleyin yada söyleyin koyun beşiğine uzaklaşın bir iki adım o kendi kendine 20dk uyuyur. Aglarsa yan cevirip sırtına elinizi kaldırmadan pat pat ve pişş yapın sakinleşince sakin bir şekilde pat patı azaltıp elinizi çekin piş pişe devam edin onuda yavaşca bitirin bu kadar. Aglarsa konuşablirsiniz durmazsa kucagınıza alırsanızda sakin ve yavaş şekilde davranın ne kadar cok hızlı ve sallar hoplatırsanız o kadar korkup endişelenip ağlar. Anne karnı sesinide acabilirsiniz ama telefondaki sesten degil hoporlerden filan acın yada gercek süpürge sac kurutma mak acın. Akşam 7-8arasında gece uykusuna gecer o zamanda ışık açmayın konuşmayın. Siz bence tracy hogg bebek bakımında mucize cözümler kitabını alın hatta cankurtaran seti halinde 2dvd li olanı var izlerseniz daha ii anlarsınız onu alın. Derdinizin dermanı o kitap detaylar püf noktalar cok yardımı dokunur.