serebro Yanlız değilsinnnnn 🤪 O 2 saatlik sürede de evi toplucam diye uğraşıyorum toplayana ütü yapana kadar uyaniyor gece 1.30 kadar canık çıkıyor artık ne dizi izleyebiliyorum ne kendime adam ı kahve yapıp içebiliyorum bi sure sonra verimde sagliyamiyorum çocuğa psikolojik olarao cöküyo insaaan