Yagizmomms Ozzzzakkkk 49 günlüğüz bizde aynı odada beşikte yatmayi bırak aynı yatakta yatiyoruz. Yanıma aldm beşikte uyumuyor zaten hemen uyanıyor. Hem bisey olursa Allah korusun hemen müdahale ederm. Çok alıştım smdi ona katiyen başka odaya götürmem.
Srnerklnc Ozzzzakkkk 46 gün çok çok erken değil mi ?? Allah göstermesin tikansa öldürse yoksunuz yanında
Sulegorkem Ozzzzakkkk canım ben kızımı 41 inci gün kendi odasında yatırmaya başladım kızım şu anda 8 aylık
Hati Ozzzzakkkk benim doktorum 4 aydan önce önermedi arkadaşların da dediği gibi kusar falan allah korusun..
Karakiz Ozzzzakkkk cnm daha erkn odaniza alin besigini 1 yasina geldimmi ayirirsiniz tabiki sizin dusunceniz ben ilk oglumda oyle yaptim bundada oyle yapicm cunku kokumuza ihtiyaclari var kiyamam ben 😊
Gmzcaglar Ozzzzakkkk bu gunleri tekrar gelmeyecek al koynuna simsiki saril odasinda illaki yatacak aceleye gerek yok bence
[silindi] Ozzzzakkkk canım biraz acele etmissiniz odayı ayırmakta bence. okudugum kaynakların cogunda en az 1 yıl aynı odada yatılmalı diyor