Ozzzzakkkk 46 günlük henüz çok çok erken değil mi. 😕😕😕 Yani bebeğin yanınızda yatması en mantıklısı. Ağladığı zaman vs sizin ona hemen karşılık vermeniz onun için çok büyük birşey... bundan önve Allah göstermesin her türlü kötü bişey olabilir yani.. şahsen ben gündüz vakti bebeğim uyuduğunda bile kırk kere kontrol ediyorum ağladıda duymadımmı acaba veya ağzı burnı kapanmışmıdır diye... gece ayrıı odada uyutma cesaretini bu kadar küçükken asla gösteremezdim şahsen