tuananilmoms cydcvk normal canım her aşıda ateş yapacak gibi bir durum yok çok şükür ateşsiz atlatmış, benim kızımda 8aylık bexero ve nimenrix aynı anda oldu ateşsiz geçirdik
cydcvk tuananilmoms şükür benim de öle oldu da . Ateş yapmayınca da panikledim yanlış giden bişey mi var diye 🤦🏼♀️
Minikfarecik BusraNare bizim de bu ay nimenrix bexero var. Bugün onları yaptırıcam. 15 gün sonra da 1. Yaş aşılarını yaptırmayı düşünüyorum, onlar da 3 tane. Bu süre yeterli mi bilginiz var mı?
BusraNare Minikfarecik yani doktorunuz o şekilde bilgilendirendirmişse yeterlidir tabi kaldırabilir 3 aşıyı büyümüş minik 😊
bianneeee cydcvk yeni yapildiysa hemen ateş olmuyor gece ateş geliyor genelde ama nimenrix ve 4 ay aşıları çok fazla ateş yapmamıştı benim kızımda da bexero yapar ateş
cydcvk bianneeee ay evt nimenrix olmuşuz bu ay. Bexsero geçen aymış kafam karıştı 🤦🏼♀️ Bexsero yapmıştı geçen ay gerçekten
cydcvk BusraNare ay sadece nimenrix olmuşuz biz ya🤦🏼♀️ 3 aşı vurdu bacaga öteki neydi acaba ya şimdi daha panik oldum kafam iyice bulandı
Unsincan cydcvk uyku yapıyor evet doktorumuz bize her aşının bebeklerde aynı etkiyi göstermediğini söylemişti
cydcvk BusraNare ya öyle mi doktora yazdım bende diğer 2 aşı ne diye🤦🏼♀️ Hepsi birbirine 😍😍 teşekkür ederim 😘😘