cydcvk Hem 4 ay aşıları hem nimenrix hem bexsero bugun olduk. 8 saat geçti ateş 36.4. İlk 3 ay hep ateş yapmıştı. Yapmaması normal mi. Yada gece yapma ihtimali var mı
cydcvk Rkyyksl doktor öyle bi çizelge çıkarmış.2. Ve 4. Ayda nimenrix bexsero. 3 ve 5 te rota. Ona uydum bende. Bi de devlet aşıları da aynı anda
cydcvk Unsincan ilk 3 ay yapmıştı bize. Bu ay yapmayınca panik oldum🤦🏼♀️ Nasıl bi ruh haliyse ateş yok diye panikliyorum bu seferde. Bugün yapar mı acaba 24 saat geçti. Sürekli uyuyo
Zeynebsmom cydcvk inşallah yapmaz daha güzel. Bence bir daha bu kadar çok aşıyı bir arada yaptırmayın 🌸
Unsincan cydcvk uyku yapıyor evet doktorumuz bize her aşının bebeklerde aynı etkiyi göstermediğini söylemişti
angellove2518 cydcvk bende bugün gidecem vurdurmaya bakalm insallah biz de de ateş yapmaz bazi bebeklerde ateş yapmıyor
cydcvk angellove2518 24 saat geçti yapmadı. Bütün gün ince giydirdim nolur nolmaz diye. Sürekli uyuyo. Allahtan uykuda emen çocuk. Emiyo uyuyo 24 saattir. Altını değişince uyanıyo bi yarım saat yine uyuyo
BusraNare cydcvk aslında devlet aşıları ile özel aşıları aynı zamana denk getirmez doktorlar çocuk doktoru asistanıyım da ondan soruyorum zorlar yani bexero tek başına ağır bir aşı çünkü umarım sorunsuz atlatırsınız 🙏
Minikfarecik BusraNare bizim de bu ay nimenrix bexero var. Bugün onları yaptırıcam. 15 gün sonra da 1. Yaş aşılarını yaptırmayı düşünüyorum, onlar da 3 tane. Bu süre yeterli mi bilginiz var mı?
cydcvk BusraNare ay sadece nimenrix olmuşuz biz ya🤦🏼♀️ 3 aşı vurdu bacaga öteki neydi acaba ya şimdi daha panik oldum kafam iyice bulandı