Mayisannesi34 ben oğlumu hiç sallamadım. O yüzden bizim uyku eğitimimiz daha kolay oldu. Gece uyuma saati asla değişmedi 4 aydır. Şuan 6 aylık. Hep aynı saatte uyutursanız kendisi bir süre sonra uyumak için mizmizlanıyor. Bizim öyle en azından. Gündüz uykuları baya azaldığı için gece resmen bayılıyor 😂 normalde 8 de yatan oğlum bugün 7 de karnını doyurup kucağımda sızdı resmen. Götürüp yerine bıraktım. Arada uyanıyor su ve karnı acıktığı için. Rutin uygulamak en önemli olan bu.