delibirhatun Oglumun 5aylik olmasına 3 gün kaldı.
Önce öğrendim ki 3 gündüz uykusu olmalı. 4gunduz uykusunu 3 e indirdim. Sonra bi uyku arkadaşı edindim ve hiç yatağından çıkarmadım. Sonra gündüz uykularını hesapladım. Sabah 7 gibi kalkıyor. 2 saat ara 1 saat uyku olarak. Günü 4 gibi falan tamamlıyor. Sonra 6buvuk gibi akşam uykusuna yatış rutinlerimi baslatiyorum . Mama yedi banyo yapti(hergun degil) altı değişti pijama giydi masal okudum vs . Saat 7 gibi yatağına koyuyorum. Ege çok mutlu bircocuk olduğu icin ben onu hiç ağlarken gormedim doğduğu zaman hariç ne gazi ne başka sıkıntısı oldu. Bende en az ağlatan yöntemi seçtim. Yatağa köy ağlamadıkça elleme müzik ac ağlayınca arada pis pis pat pat yap çok yırtınırsa kucağa al sakinlestir susunca yerine hemen geri koy gerekirse 100 kere al koy. Yatacaktır. 1 Saat uğraştım olmadi mı alıyorum aaa Egenin uykusu yokmuş diyorum yan odada camdan dışarı bakıyorum 5 dk sonra tekrar odaya. Bi bi saat daha deniyorum olmuyor bende emzirip yatırıyorum. Tek desteği emerek uyumasi:((((