TospikOglusum Karpuzreceli valla canm.cogu kişi doğru diyor diğer ataklarda tuttu benim ama bunda gorucez bakalım.valla 4.qy atagindan acayip tırsıyom🙈
TospikOglusum Ayyss tatlım benimde 9temmuzda doğması gerkiyodu yani 40hqftanin tammlandigi tarih fakat 29haziranda sezeryan oldum .bende 9temmuzq göre hesapliyrm doğrusu o sekilde
TospikOglusum Ayyss yani senin doğum tarihine göre o şekilde hesapladı sistem 4.au atagina 5güm var yazoyo.kac gündür huysuz ki bebeğin canm
Ayyss TospikOglusum ya bebek kendi doğum tarihine göre 13 gündür atakta, huysuzluğu da tam 10 gündür var cnm, 10 gündür gündüzleri uyumaz oldı:( inşallah gerçek doğum tarihşne göredir 😬😬
TospikOglusum Ayyss ben çok arastrdim ilk.basta bende doğduğu tarih diye biliyodum ama değilmiş 40haftayi doldurduğu tarihe goreymis .sende bir arastr istersen canm ama 🙈
TospikOglusum Ayyss eğer sizin dediğiniz gibiyse yani doğduğu tarihe göre bizde 10gundur atakta oluyiz 25gunumuz kalmış oluyor
Minikomomy Bizim 5. Ayda bitti en zor atak dönemimizdi ama hatırlamak bile istemiyorum çığlıklar içinde bir aydı bizim için 🙄
TospikOglusum Minikomomy 4.ay ataginiz 35gun sürdü dimi ?hesaplama yapmış miydiniz yani atak nezman basliyo nezaman bitiyo gibi?