Nilinannesiii ben mama vermedim hiç ama akşamları benim sütüm azalma değil kesiliyor resmen o yüzden sabahtan itibaren her emzirme sonrası sağıyorum sağdığımı veriyorum yatmadan önce ama ben ne kadar verirsem içiyor. Burda yazıyorlar tok olunca içmez zaten diye bizde öyle bişey asla olmuyor. Yada mesela doyunca memeyi de bırakır diyorlar emerken biz de o da olmuyor artık doymuş olsa bile ağzında biriktirmeye devam ediyor sonra kusuyor. Uzun oldu ama şey demek istedim sizin bebeğiniz de doysa bile içmeye devam ediyor olabilir.