Nilinannesiii 500 gr almis 2.ay kontrolunde geldik cok uzuldum dr mamada ver dedi ac mi kalmis yani simdi 😭 geceleri 4 saate cikarmistim emzirme suresini niye boyle oldu ki
23082020 Nilinannesiii bzde cuma günü 2 aylık aşımıza gideceğiz bnde çok merak ediyorum kaç kilo oldu 3230 doğmuştu 1.ay da 4 kilo olmuştu
Koalammm Nilinannesiii Benim oğlum 3500gr doğdu 2,5 ay sonunda ancak 4500gr olmuştu ama çok aşırı kusuyordu mama da yese anne sütü de alsa sebebi reflüydü. Size neden direk mama ver demis belki bebekte alerji var belki reflüsü var ondan alamıyor kilo
Gizembilge Nilinannesiii emzirme süresini nasıl çıkarıyorsunuz benim bebeğim 1 ay 16 günlük 2 saatte uyanıyor ben onu nasıl çıkarabilirim
Kvldn7 Zeklike 2. Ayda 1 kg alması gerekirdi 😞 benim o kadar zayıf olmalarına rağmen 2. Ayda 1den fazla aldılR
Hanifeikranur Nilinannesiii benim ki kız bizde 2900 doğdu .. büyük ihtimal bizde puan o kilolardayızdır sanmıyorum 5 kilo filan olacağını . Ebe bana doğum kilosunu baz alarak gelişimine bak demişti bence kilosu gayet iyi . Emzirdikten sonra memeni sıkınca sütün geliyorsa bebeğin doyuyor demekmiş
DuyguDamla Nilinannesiii 2900 doğduysa 4400 normal bence benimkide 3070 doğmuştu 2 aylığız 4900 falan
Kelebekkk34 23082020 bizimde perşembe günü 2.ay aşımız var bende merak ediyorum inşallah güzel kilo almışlardır🌸
Koalammm Derinmevzu20 Evet önce gaviscon adında toz bir ilaç kullandık sonra reflü maması, mamadan sonra mamanın içine konulan kıvam arttırıcı Bebelac gold thichkener , en sonda reflu için bir şurup vardı gastrotussbaby onu kullandık
Koalammm Gizembilge Görmüşken yazayım dedim sizin bişey yapmanıza gerek yok hatta yapmaya çalışmayın bebeğiniz istediği vakit ağlayarak acıktığının sinyalini verecek zaten. Ona bırakın zamanla 3ten 5e, 5ten 7ye vs kendi çıkaracak
SerpilG Gizembilge daha küçük. Bence çıkarmayın. 3 aylık olsun ondan sonra. Hatta bebek kendisi belirlesin. İlk kızım zayıf hala uğraşıyorum bu kızım 1 aylık 1100 gr almış istediği herzaman emziriyorum
Yusufeymen20 Gizembilge kendin uykudayken alıp göğsünü agzına götürdün mü açıyor agzını emmeye Baslıyor 1 saate 1 al emzir
Nilinannesiii Sandal evet ama mamada veriyimi emzirme sonrasi bebek doyduğunu hissedip almamazlik ypar mi
Sweett Nilinannesiii benim kızımda 4 aylık kontrolünde 300 gram almıştı doktor herhangi bir takviye söylemedi bidahaki ay ek gıdaya geçicez zaten dedi 🤔
zeynepogretmen Nilinannesiii bana da mama demişlerdi ben inat ettim vermedim mama. Sütüme güvendim. Sütüne güven.
Koalammm Nilinannesiii Sütün var mı peki mamaya geçiş yaparsan birden olan sütün de gidebilir bir yandan bezleri nasıl çişini nasıl yapıyor