Tuba eymeninefe Ben 2 aylık oğluma aldım kullanıyorum, çünkü hep tek yöne bakıyor her ne kadar diğer yöne çevirirsem çevireyim yine çeviriyor kafasını
eymeninefe Tuba aynı durumdayız ama şöyle düşünüyorum kimin kafası yamuk kalmışta bizimki kalıcak bilmiyorum
Tuba eymeninefe Daha çok yumuşak kafaları yamuk kalabilir elbette şimdiden düzleşti sağ tarafı. Doktorda dedi dikkat edin diye.
Aysenurglc eymeninefe selam acaba hep aynı tarafami yatiriyosun ondan olabilir.ben bebekten aldım kalp şeklinde. Düz yatması için
Mlsakz eymeninefe bence hiç gerek benşm kızımın kafasıda öyleydi ama ayı arttıkça yüz üstü yatıyor ve kafa şekli düzeliyor 13 aya kadar düzelebilirmişcanım yinede sen bilirsin ben kullanmadım