eymeninefe ben 3 aylıkken kullandım 3 ay kullandım düzeldi şuan normal kafa yapısında şimdi 8,5 aylık zaten artık kendisi yan yatıyo ve ben yastıksız yatırıyorum doktorumuz 2 yaşına kadar yastıksız yatırın dedi omurga gelişimi için ki kafa yapısıyla alakalı değildi dediği doğduğunda demişti yastıksız yatırın diye sadece kafası için 3 ay kafa yastığı kullandım onu da ebebekten almıştım 15₺ gibi bi fiyata