Kızlar kusura bakmayin 4 gün oldu yavrumu kucagima alali zorunlu sezeryan oldum ve 4 gündür büyük abdestimi yapamiyorum karnim patlicak resmen yaşayanlar ve buna çözüm bulanlarıniz vardir illaki ne yapsam rahatlarim? eczaneye de sordurdum kayısı hoşafı icsin demisler