Gözünüz aydın… benimde oğlum 33+2 de plesanta ayrılması nedeniyle apar topar doğdu… şimdi 2 aylık… hiç merak etme gerçekten umduğumuzdan da güçlülüer 14 gün yoğun bakımda yattık biz 3. Gün. Ben bebeğimi gördüm fotosunu çektim süt sağarken fotoya bakıp sağdıkça sütüm geldi… hele o hastaneden arayıp artık bebeği çıkarabilirsiniz dedikleri gün var ya o gün beneğin doğmuş oluyo dua et bol bol ve inan derim ben herşey güzel olacak