Öncelikle sezwryandan korkanlara söylüyorum. Kesinlikle o kadar korkulacak bise değil. Şimdi gelelim hikâyemize. 17 ekimde kontrolüm vardı. Nst ye girdim. Herşey normal ne sanci var ne bise. Hareketli biraz azdı. Oda o haftalarda normal dedi. Neyse kontrole girdim doktor baktı. Altında ıslaklık varmı dedi yok hayır dedim. Suyun bitmiş canım doğuma alıyoruz dedi. Ben korkuyorum ağlıyorum daha küçücük. 1 kilo 800 gram daha doğarsa yasarmi flaan die soruyorum. Çantamız yanımızda değil. Ben kan vermeye indim doğum için. Eşim işte heyecandan ölecek. Kayinvalidem hmeen çantamı almaya gitti eve. Ben kan veriyorum doğum için. Heyecanliyiz ama hem ağlıyoruz hem gülüyoruz. Hazalımız geliyo diye. Benim yatisim yapıldı. Üstümü flaan giydim. Dogumhaneyw indirdiler. Orası öyle korktuğum gibi değildi. Gayet şakalasa şakalasa bayıldım zaten hiçbişey hissetmedim o anda. Narkozun etkisiyle baya saçmaladım 😂😂 yavaş yavaş kendime geliyorum ameliyatlı yerime bi bastırdılar ama ben nasıl bağırıyorum o an ölüm ameliyat agirsindan daha çok can yaktı. O bastırdıkları. Kanamam falan normaldi yanıma hasta bezi almamıştım. Ordan verdiler 3 tane gerek oldu zaten . Bebeğimi göstermediler bide het an Her şeye hazırlıklı olun demedilermi . Beynimden kaynar sular aktı sanki. Nasil yani flaan diyorum siz yinede herseye hazırlıklı olun diyo daha ben ameliyata girmeden önce kaç defa dedim . Bebeğim yaşar mi yaşar mi die yasicak dedi sen hiç merak etme dedi. Daha ameliyattan çıkalı 1 saat olmamıştı. O şeyle bebeğimi nasıl görmeye gittim . Bebek denince akan sular durdu. O ağrıyla nasıl indim aşağı 2 dk ka anca gördük eşimle ıslak mendil kadar anca var yavrum minnacık onu o an görünce içim parçalandı. Doktorun yanına gittim her an herşeye hazırlıklı olun diyolar ne demek bu ya dedim . Hayır hanfendi bi sakın olurmusunuz sizin şuan yatmaniz lazım yaranız açılır diyo bende bana cevap verirmisin dedim . O öyle demek istemedi. Kuvezde 3 hafta falan kalacak yani hmeen toparlanır ya da kötü olur anlamında dedi . Içim rahatladı
. Yuskri çıktım yattım biraz uyumuşum sonra kalktım yürüdüm biraz ne kadar yürürseniz o kadar çabuk toparlaniyomusuz onu anladım. Biraz uzandım yürüdüm şuan evdeyim ben 3 günüm sezeryandw daha büyük tuvalete çıkamadım ama kayısı hoşafı içiyorum gaz çıkartabiliyorum. Küçük tuvaletimi yapabiliyorum . Ama büyük daha yok
Sütüm yeni geldi eşim onu vermeye gitti hastaneye bebeğim insalah çabuk toparlancak. Eve önsüz dönmek biraz canımı acıttı
Ama sabrettim bugün 3. Günüm sezeryandw biraz ağrılar var ama geçecek 8nsalah bebeğim 3 4 hafta kuvezde kalacakmış buna şükür olsun yasiyoya iyiya. Size tavsiyem soylenenelri kulak asmayın. Asla korkmayın sezwryandan 🤲🤲💜💜💜