ehlenmomyy Asafeymeninannesi ilk 5 dkda yapar yapmaz silik cizgi cikti simdi kayboldu varmi yokmu anlamadm
Asafeymeninannesi ehlenmomyy İlk dakikaları baz al. 5 dakikadan sonra silinir zaten. Allah kalbindekini hayatına nail eylesin inşaAllah 🤲🏻☘️
ehlenmomyy Mom0363 ay inanasim gelmiyor cok farkli hissediyorum suan ogluma kardesmi gelecek yaa bosada umutlanmak istemiyorum aslinda ya cikmazsa diye ben en iyisi aksama esim gelsin kan vereyim🤣🤣🤣
BuseveMinigi ehlenmomyy şimdi baktım ☺️ Yani bence gebelik olabilir. Sağlık ocağında da verebilirsiniz kan. Ama yarını beklemeniz gerek.
ehlenmomyy BuseveMinigi aynen canm ozelden vermem daha iyi olur 1 saate cikar sonuc yarini bekleyemeyebilirim☺hakkimizda hayirlisi olsun insallah fazla umitlendirmekte istemiyorum kendimi cikmazsa diye. Rabbim hayirlisini versin🤲
Brkgz ehlenmomyy bende iki kez yaptım ilk negatifti ama saatler sonra bakıyordum silik ikinci çiZgi çıkıyordu çok korktum kan verdim negatif çıktı 👍
ehlenmomyy Asafeymeninannesi ya o zaman gebelik varmi kesin fotograf attm yukarda testi bikac saat sonra esimle kan vermeye gidecegm😍😍
Asafeymeninannesi ehlenmomyy Beni haberdar et muhakkak ☺️ Sana yakın olan hastane yaşam hastanesiydi sanırsam ☺️
ehlenmomyy Asafeymeninannesi dunya hastanesine gidecegm kuzum ederim muhakkak umarim iyi haberlerle gelirim umudum bosa cikmaz insallah☺
mirayybebek ehlenmomyy canım neptın verdinmi kan cok merak ettim bende testi yarına kaldı test almaya gitti eczane kapanmıs