Serap02 Sevillia ayy ne güzel evet benim kızım sadece mama ile besleniyor sağlık ocağındaki hemşire başlamayın dedi ama ben başlamak istiyorum vitamin alsın diye bu buharda haşlama olayı buharda pişirme apartiylan oluyor demi
Sevillia Serap02 sağlık ocagı banada öyle dedi ama doyumluk yemiyor sonucta tadıyor bu yüzden bı sakınca görmedim ben. Zaten doktor baslattı😊 buharlı pişirici olarak philips wasabi makinasını kullanıyorum canım