Ve daha başka olarak bebeklerimiz mamayla beslendiği için güzel birvek gıda dönemleri olmalı diye düşünüyorum. Lor peyniri,labne,peyniraltı suyu, ilikli kemik suyu,tavuk suyu,tuzsuz kapya biber salcası (c vitamini yüksek,ben kendim yaptım onu buzluga attım nette tarifler var) vs yapmanızı tavsiye ediyorum bağışıklık açısından. Biraz büyüsün aşçıanne yada vitma doğal gıdadan keçiboynuzu özü ve kara mürver özüde alacağım 🙏🏼 Yeterki onlar iyi olsunlar🐣♥️