Vinividiviciii 24 saatti biz her sey normal çıkınca çıktık hastaneden.
Evde gozlemlemeye devam ettik. 23.00 sularinda icmisti, sabaha karşı 8.00 gibi çıkmıştık. Sonuclar temizdi, bol bol cis yapmıştı.. Vucuttan coktan atmistir dedi doktor ve de zaten herangi anormal bir belirti yoktu kusma gibi..
Cocugu orada daha fazls tutmak istemedik corona falan.. Tedavi reddiyle çıktık bir sorun yasamadik