Kızım Bir saniyelik dalgınlığımla çamaşır deterjanı yuttu.
Su içirip yoğurt yedirdim ve hemen acile geldik.Burda kanına ve idrarına bakıldı röntgenler çekildi şükür hepsi temiz..
Aklınızda bulunsun böyle birşey ağzına artığında su bile içirmemek gerekiyormuş .
Şuan saat 1 e kadar bişey yedirmiyoruz
Devlet hastanesine geldik biz çok güzel ilgilendiler ..
Bu gece gözetim amaçlı burda kalacağız hepinizden dua istiyorum başınıza gelirse hiç müdahale etmeden doktora gelin..