Siz denemissinizdir mutlaka ama yine de yazmak istedim ben ilk haftada sağmaya başladım ve istemsizce çok su iciyodum ilk haftadan sonra sütümü sagdigimda 90 cc çıkıyordu ikinci hafta 120 şimdi 4 ayligiz 200 u geçiyor iştahlı biriyimdir belki de ondandır öyle tatlı falan da yemedim su ve icecek çok içiyorum bolca da sağım yaptım ilk zamanlar çok şükür sorun yaşamadım sizinde inşallah artar gönlünüzü ferah tutun