Ben tam bir şişe ferrum kullandım sadece kaka rengi değişti oğlumun siyah oldu onun dışında ne kabızlık ne de huysuzluk yaşamadık hiç sadece şişenin sonlarına doğru günde 2 defa kaka yapmaya başladı ve bir ara antibiyotik kullandığımız için bıraktım yani bir sorun yaşamadım bebekten bebeğe fark ediyor demek ki hatta iştahını bile açmıştı oğlumun