21Asaf Biz Demir damlası ilk vegaferon kullandık fakat bebeğimin kakasında kan görünce bıraktık ferrum a geçtik geçmez olaydık kakasının rengi değişmesi normalmiş fakat karın ağrıları , her dakika mızmızlanma , gece çok sık uyanma ki benim bebeğimin uyku düzeni çok iyiydi ve sakin, hiç ağlamayan bir bebeğim vardı ne zaman bu damlayı kullanmaya başladım allak bullak oldu geceleri ağlaya ağlaya uyanmalar bir hafta mahvolduk . Oyuncaklarıyla bile keyif alarak oynamıyordu sürekli bi ağlak durumu vardı. İlk çözemedim neyden kaynaklı atak dönemindeydik birde ama doktora gittiğimizde damlayı kullanmak istemediğimi söyledim doktorda kullanmayı keselim o zaman bir ay sonra kan değerlerine bakarız değerler iyiyse bu şekilde devam ederiz eğer Demir düsük çıkarsa farklı bir Damlayla devam ederiz dedi . Su an damlayı keseli1 hafta oldu ve bebeğim kendine geldi gerçekten şu Demir damlaları lanet birşey. Ve pekte masum damlalar değil içeriğinde şeker ve paraben bulunanlar var ne yazık ki ! Su an kullanmıyoruz ve çok rahatız. Ek gıdayla Demir alımını sağlamaya çalışacağım. Uzun oldu ama Demir damlası deyince bi an sinirlerim gerildi yazasım geldi 🙃