Bende hep sagiyordum biberonla da mememden de veriyordum ama sütüm aşırı tazyikli geliyordu sagip düzeltip öyle veriyordum bebeğime
Sona sagmayi azalttim biraktim 1 2 gün
Baktim düzeldi ama artik saginca sütüm gelmiyor ckk cok az
Ana tazyik bitti rahat emiyor