cancan33 canım öncelikle selam.
Bebeğim 6 aylık ve bende senin şuanki yakındığımin durumdan yakınıyordum sütüm tazyikli ve çok var ben iki yalına kadar emzirecek miyim derdindeydim farkında olmadan ne kadar da tablış bir düşünceye sahip olduğumu 6. Ayıma gelince anladım !!!
iki buçuk at boyunca emzirdim kalanını sağıp buzluğa attım buzluk doldu taştı sırf sütler için derin dondurucu aldım hatta, kime söylesem inanmaz ama o kadar fazla sütüm vardı. Dalgaya vuruyordum artık kaç yaşına kadar emecek içeçek şöyle böyle derken o kadar büyük konuştum ki iki buçuk aylıkken memeyi kesti mecburi olarak sağıp vermek durumunda oldum bir döngü halinde içtiklerinin yerine azalma olmadan yerine koyuyordum. He eşey çok güzeldi sorana anne sütü içiyor diyordum bebeğin 5. Aya geldi ben korona oldum doktor bana süt vermek yok dedi bir ay boyunca sütümü çöpe atmak durumunda kaldım. O da 150 paket süt demekti. O korona süreci beni öyle geriletti ki şuanda 6 aylık ve yalnızca elimde 7 paket sütüm var. Kafama vuruyorum şimdi ne çok dillendirdin ne çok konuştun diye nolursun azaltma yöntemine girme !! Çok pişman olursun o bebeklerin anne sütüne ihtiyacı var ne kadar çok emerse faydaları o kadar çok. Şimdi arttırma yöntemi arıyorum İnan ki çünkğ sütleri bir anda içti bitti tam 200 paket sütü bu kötülüğü ona yapma