feldspar sağlıklı mutlu bir ömür dilerim defneye 💐 benim kuzenim de 35 yaşında downlı. çok saf temiz duyguları var ve girdiği ortama neşe katıyor. tüm ailenin gözbebeği. sanki cennetten düşmüş gibiler. büyüseler de bebekler. annesi hep der, bu çocuk sağlıklı olsa bana çok çektirebilirdi. çünkü çok hareketli ve yurtdışında yaşıyorlar :)
birdefnehikayem feldspar yaaa öyle mi me mutlu☺️Evet bizim tırtıl da çok hareketli ama cenneti dünyada yaşatıyor gerçekten😇🌸💜
Deletedmom121 birdefnehikayem maşallah maşallah bütün videolarını izledim ne kadar masum nekadar tatlı cadı bi melek o 😍Allah sizlere gycvekuvvet versin cokk guzel ilgileniyorsunuz harika bi annesiniz🤗😘
birdefnehikayem [bilinmeyen] evet ellerinde çizgi yok göz çekikti ama baba tarafıds komple çekik burun basıklığı da göremediler
renkliruya birdefnehikayem benim oğlumun gözleride hafif çekik ama doktorlar böyle bişey demediler.. Bebeğinizle huzurlu mutlu bir hayat yaşamanızı dilerim.. Pıtırcığada kocaman öpücükler.. 😃💙
birdefnehikayem [bilinmeyen] yaaaa çok teşekkür ederim.İnanın ilk haberi aldığımda sinir krizi geçirdim olamaz dedim ama sonra Allah bana yürü ya kulum dedi sanki bir güç verdi ki sormayın ben bile inanamıyorum bazen kendime 😇☺️
birdefnehikayem [bilinmeyen] ayyy siz ne harika bir teyzesiniz öyle😍Asıl biz teşekkür ederiz yavrularımızı olduğu gibi kabul edip ötekileşyirmeden sevdiğiniz için biz öyle çok aile ile görüştük şehirdışından bile evime defneyi sevmeye gelenler aile dostlarımız oldu.inşallah siz de birgün manevi yeğeniniz bizim de kromozom kardeşimizle yüzyüze denk gelirsiniz,sevgiler🌸💜😇
Enda birdefnehikayem Allah acısını göstermesin vatana millete hayırlı evlat olsun Allah analı babalı büyütsün
Pinarrr birdefnehikayem o kadar güzel ve özelsinizki rabbim bu dünyada cenneti lütfetmis size daha ne olsun 😊hep mutlu olun fazlasiyla hakediyorsunuz ikinizide kocamannn öpüyoruz burdan oğlumla 😊😚💕
birdefnehikayem Pinarrr çok teşekkür ederiz o özel insan öyle güzelleştiriyor ki dünyamızı ablatamam😇Bizde sizi çok öpüyoruz😘❤️
Egem İyi ki sizin gibi bir ailesi var. O kadar şanslı ki. Nasıl öğrendiniz acaba? Doğduğunda mi söylediler özel olduğunu? Hayran kaldım size.
birdefnehikayem Egem çok teşekkür ederim🙏hamileliğimde belli olmadı doğumdan sonra gözleri çekik diye şüphelendiler