Dişten yemiyordur dönemseldir naçizane fikrim sakın zorlamayın o zaman öğünler daha işkenceli hale gelir mama sandalyesine oturtup önüne koyun kendisi yemek isterse yesin dişten dolayı kaşığı istemiyorlar biz de yaşadık iki hafta sürdü sonra bir anda yeniden yemeye başladı asla zorlamadım iki hafta sadece anne sütü aldı bi deneyin 🌱