minikbaykus Kızlar bebeğim on beş gündür asla ek gıda yemiyor ve kaşığı görünce ağlıyor. Ağzını kilit yapıyor. Başına böyle bişey gelen oldu mu ve nasıl çözüm buldunuz. Demir ilacı ve dvit de ağzını açıp yiyor
cicekannesi22 minikbaykus kaç aylık belki dişi çıkacaktır eğer öyleyse diş jeli sür 10 dk sonra falan yedirmeyi dene
Arhim minikbaykus tatlım merhaba kızım 8 bucuk aylıkken 2 hafta sadece su ıctı. İlk baslarda mama ıcıyordu sonra onuda ıcmedıı hatta uyurken veriyordum onu farkedomce uyurken de ıcmemeye basladı. Suan 10 bucuk aylık ust dıs cıkıyor ve agzını yine acmıyor biberonla mama ıcıyor sadece.
minikbaykus cicekannesi22 alt iki dişi daha önce çıkmıştı. Böyle bir sorun olmadı. Ustlerdrn biri patlamış biri patlamak üzere. Ondanmidir acaba
cicekannesi22 minikbaykus olabilir mesela benim kızımda altları kolay çıkartır üstler çok zor çıkar daha çok makarna pankek tarzı şeyler ver bu zamanlarda kaşık ağızlarına girsin istemezler
minikbaykus cicekannesi22 tmm canım seninki kaç aylıktı. Bizim hem atak dönemi hem dis donemi.birde onbeş gün önce iştahlı yemek yiyordu. Himm nasıl yiyor diyolardi. Nazar mı değdi çocuğa bilmiyorum ki
minikbaykus Arhim çok endişelendim canım ya milletinki herşeyi yiyince. Düzeldi ama demi genel olarak.su da içmiyor bizimki
Arhim minikbaykus kız ıste su dedim ama ac yani onu demek istedim. 😁😁 Duzelıyor sonra geri bozuluyor. Benimde psikolojim bozuldu valla
minikbaykus Arhim hee tmm canım. Bizimki de problemli yemiyo benim psikoloji de yerlerde valla. Yaptığım herşey çöpe gidiyor
Aselinaannesi minikbaykus 10 aylik kızım son iki üç haftadır yemiyo ilk zamanlar telefondan video açıp yediriyorum ama şimdi oda fayda etmiyo randevu aldım genel kontrol için hastane ye götürcem bakalım ne dicek
minikbaykus Aselinaannesi bende öyle yapıyordum canım TV’den çizgi film aciyordum. Bir tek öyle yiyordu. Klasik müzik aciyordum. Şimdi fayda etmiyor. Daha yemek tabağını görünce bile ağlıyor